понеделник, 26 ноември 2012 г.

РАБОТЕЩО МОМИЧЕ 1



Сподели с всички свои очарователно дезорганизирани приятелки!
Как да бъдете по-организирани в работата си и да постигнете задоволство от самата себе си.
     Ставате сутрин и светът нахлува в живота ви с трясък – душ, кафе, хващате някоя и друга новина с периферния си слух, правите закуска на любимия, на децата, гладите дрехи, проверявате чанти за училище, някъде между другото вмъквате евентуално 2 (цифром и словом две!) минутки за маша и макиаж и съвсеееем случайно на крак довършвате нещо, което вчера – в онази далечна вече неделя – ви се е струвало маловажно.
     След което спринтирате до работа и когато най-после застанете на работното си място, си отдъхвате – оцелях и тази понеделник сутрин.  Струва ви се, че работните ви задължения направо ще ви се сторят почивка, но уви – ако имате късмета да имате оперативка, се оказва, че точно двете задачи, за които шефът ви каза, че държи изключително много да бъдат свършени навреме, са останали недовършени. Ами да, нали в пет и половина в петък официално си казахте СТИГА! И се отдадохте на мечти по онази рокля от новата зимна колекция на Caramella Fashion, която ще си купите ОЩЕ НА ТАЗИ ЗАПЛАТА, само да не я забавят и този път. 
     Искате ли да си почивате пълноценно и без чувство за вина?
    Искате ли да работите с по-леко сърце и без свит стомах, че задачите ви притискат?
   Искате ли да забравите чувството, че сте неуспешна, несправяща се, неразбрала и по-изоставаща от другите?
     Ето нашите няколко кратки съвета как да го постигнете – идеалното четиво след сутрешното кафе, което да ви стегне и да ви мобилизира за предстоящата седмица!
1.   Още с пристигането си на работното място прегледайте изостаналите задачи от миналата седмица, преди да се хвърлите към новите. Възможно е някоя от тях, която сте забравили да довършите, да спъне работата ви. Освен това ще се изпълните с увереност, че правите правилното нещо за добрия старт на работния процес.
2.     Напишете на едно листче всички онези неща, които задължително трябва да свършите и след това ги подредете по приоритет. Така не само ще си създадете визуална представа за онова, което е необходимо да свършите, но и ще успеете да подредите нещата в логическа последователност.
3.     Не се впускайте в безцелни и безсмислени скайп или телефонни разговори в понеделник сутрин. Съсредоточете се – нали правим онова, което ще ви направи успешна и ще ви вдъхне увереност цяла работна седмица!:)
4.   Ако колегите ви имат навика в понеделник сутрин да обсъждат почивните дни (както добре знаем по стара българска традиция) – не бързайте да се включите в разговора. Това е добра петминутна почивка в сряда следобед, но изключително лошо начало на една изпълнена със задачи седмица на работещо момиче, което иска да се чувства добре на работа.
5.     На оперативка задавайте смело, ясно и без емоции въпросите за текущата си работа. Оперативките, противно на нашето възприятие, не са създадени, за да подтискат хората, а да им помагат да обсъдят предстоящите задачи. Задайте въпрос, коментирайте нова задача, дайте предложение и си ВОДЕТЕ ЗАПИСКИ. В четвъртък следобяд ще ни бъдете горещо благодарни за този съвет.
6.  И последно – когато правите почивки, си определяйте тяхната дължина. Изглежда безсмислено, но е факт – ако определяте по 10 мин. разсейване в интернет или за цигара почивка на час, ще се чувствате много по-работоспособни и свежи, отколкото ако работите 4 часа нон стоп и накрая се строполите в стола и 40 минути гледате празно в статия за модните тенденции на сезона.

Желаем ви прекрасен, енергичен и свеж понеделник! Ще се радваме да бъдем част от вашата десетминутна почивка , за да изберете рокля или палто и да помечтаете как ще блеснете на фирменото парти или пред любимия в празничните дни.

Успешна седмица, карамелки!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Архив