понеделник, 12 ноември 2012 г.

Ароматна есен гони депресията



Знаете ли как можете да се спасите от есенната депресия, породена от късия ден и студеното време? С помощта на...парфюм.

    Есента е сезонът, благодат за парфюманите, защото след летните жеги, в които парфюмът „тежи”, сега са налице чудесни предпоставки за прекрасното му развитие. Характерните есенни парфюми са по-плътни и присъствени от пролетните и летните. Студените ветрове са способни да отнесат ефирните аромати, затова базата на вашия ароматен еликсир трябва да бъде силна.
   Типично есенни аромати са тези на смолиста дървесина, кедър, пачули. Ако обичате по-цветни аромати, заложете на виолетки- невероятно женствен и присъствен аромат, без да бъде задушлив. Ирис, червена роза, лавандула- флоралните мотиви са далеч по-присъствени от тези в летните парфюми и ви обгръщат в ароматен облак на уют и красота.
   Екстравагантните дами с бунтарски дух, могат да заложат на парфюм с кожени нотки- усещането от това да носиш скъпо кожено яке или луксозна ръкавица от фина кожа е пресъздадено в ароматното произведение, благодарение на което и най-скучният ден може да ухае на рок концерт.
   Нека не забравяме и любителите на т.нар. гурме аромати. Вкусните ухания са изключително подходящи за носене през есента, защото разкриват в пълна степен своето съвършенство- карамел, ром, подправки като кардамон и индийско орехче носят изкючително вкусно и ароматно усещане усещане в мъглата.
    Пълна противоположност на летните аромати, носещи усещане за чисота и свежест, са есенните, „гушливи” аромати. Представете си през студения ноемврийски ден, мъглив и мрачен, да заровите нос в топлия шал, ухаещ на ванилия...Ваниловата нишка, предпочитана в базата на много парфюми, има свойството да „звучи” и вкусно, нежно, мило- като бабината кухня, и луксозно-женствено, като скъпа пурета.
      Не се предавайте на есенната депресия- идете в близката парфюмерия и изпълнете сетивата си с аромат на есен. Успехът на терапията е гарантиран.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Архив