понеделник, 12 ноември 2012 г.

Най-честите заблуди в рекламата на продукти за красота



           
За никого от нас не е тайна, че рекламата е могъщо оръжие и трудно някой ще се спаси от обхвата и- тя е навсякъде около нас, не само в традиционно познатите ни канали на медиите.
Рекламата разчита на подсъзнателното ниво на клиента и ни влияе, дори да не го усещаме.

     Що се отнася до красотата и средствата за поддържането и, жените сме особено уязвима група, тъй като изконното ни желание да бъдем невероятно красиви и неустоимо привлекателни, е добре дошло за маркетинг специалистите. Кои са най-честито използваните от тях заблуди, по които се подвеждаме:
1.      Съществува  продукт, използаването на който сгъстява косата.   Това категорично не е възможно, освен ако не сте загубили косата си поради някаква причина и желаете възстановявянето на все още живите космени луковици.Това колко гъста и с колко плътен косъм ще бъде косата ни зависи само и единствено от генетичния код, който носим- броят на космените луковици няма как да бъде увеличен, освен ако не се присадят такива, но това е вече друга тема;
2.      Съществува продукт, който наистина ще ви спаси от бръчките.  Едва ли. Стареенето на кожата е естествен процес, а бръчките са резултат от него. Качествените козметични средства могат да свършат работа дотолкова,  доколкото да отложат стареенето, след ползването им кожата да изглежда по-стегната и да подобрят еластичността, но тотално спасение от бръчките, благодарение на козметичен продукт, все още не е възможно; 
3.       Съществува продукт, който да ви спаси завинаги от целулита и едновременно с това да моделира тялото ви. Би било добре да го има, но за съжаление този вълшебен серум съществува само в сънищата ни. Действително има продукти, които постигат врменен ефект, стягат кожата и се борят с целулита, но и тук, както при всичко, нещата са комплексни-без правилен хранителен режим и двигателна активност, както и без постоянство, нещата са обречени на провал;
4.    Съществува продукт, който ще ви превърне в това, което не сте. Тук наистина малко перифразираме- никой не  го е казал директно, но сравнението на жената-личност с различните пърхащи с мигли, или дефилиращи по бански жени, наистина залага на първоначалната асоциация, че ползвайки продукта, ще се превърнете в именно такава жена. Това не е възможно, още повече- не е и нужно. Опитайте се, като истински рекламни специалисти, да изтъкнете собствените си прекрасни качества-тогава нито една ловка реклама няма да успее да повлияе на вътрешната ви нагласа за неповторимо АЗ.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Архив