За никого
от нас не е тайна, че рекламата е могъщо оръжие и трудно някой ще се спаси от
обхвата и- тя е навсякъде около нас, не само в традиционно познатите ни канали
на медиите.
Рекламата
разчита на подсъзнателното ниво на клиента и ни влияе, дори да не го усещаме.
Що се
отнася до красотата и средствата за поддържането и, жените сме особено уязвима
група, тъй като изконното ни желание да бъдем невероятно красиви и неустоимо привлекателни,
е добре дошло за маркетинг специалистите. Кои са
най-честито използваните от тях заблуди, по които се подвеждаме:
1. Съществува продукт, използаването на който сгъстява
косата. Това категорично не е
възможно, освен ако не сте загубили косата си поради някаква причина и желаете
възстановявянето на все още живите космени луковици.Това колко гъста и с колко
плътен косъм ще бъде косата ни зависи само и единствено от генетичния код,
който носим- броят на космените луковици няма как да бъде увеличен, освен ако
не се присадят такива, но това е вече друга тема;
2. Съществува продукт, който наистина ще ви
спаси от бръчките. Едва ли.
Стареенето на кожата е естествен процес, а бръчките са резултат от него.
Качествените козметични средства могат да свършат работа дотолкова, доколкото да отложат стареенето, след ползването
им кожата да изглежда по-стегната и да подобрят еластичността, но тотално спасение
от бръчките, благодарение на козметичен продукт, все още не е възможно; 3. Съществува продукт, който да ви спаси завинаги от целулита и едновременно с това да моделира тялото ви. Би било добре да го има, но за съжаление този вълшебен серум съществува само в сънищата ни. Действително има продукти, които постигат врменен ефект, стягат кожата и се борят с целулита, но и тук, както при всичко, нещата са комплексни-без правилен хранителен режим и двигателна активност, както и без постоянство, нещата са обречени на провал;
4. Съществува продукт, който ще ви превърне в това, което не сте. Тук наистина малко перифразираме- никой не го е казал директно, но сравнението на жената-личност с различните пърхащи с мигли, или дефилиращи по бански жени, наистина залага на първоначалната асоциация, че ползвайки продукта, ще се превърнете в именно такава жена. Това не е възможно, още повече- не е и нужно. Опитайте се, като истински рекламни специалисти, да изтъкнете собствените си прекрасни качества-тогава нито една ловка реклама няма да успее да повлияе на вътрешната ви нагласа за неповторимо АЗ.
0 коментара:
Публикуване на коментар